"Mutlu Olma" Sorunsalı

Şöyle insan, hayvan, uzaylı falan ne varsa toplanıp çok acil tartışmamız gereken konu neden hiç mutlu olamadığımız.

Niye hiçbirimiz başaramıyoruz? Bu kadar zor mu beyler bu ya!?
Zıçma seviyemizi bile ölçecek sınavlar yapmaya yeltenebildikleri halde mutlu olmanın sınavı falan var da ona mı girmiyoruz olm?

AMOS (Aşırı Mutlu Olma Sınavı) Türkiye birincisi Mümtaz Mutsuz, mutluluktan konuşamadı.

Şu her derde deva bulan İsviçreli Bilim Adamı bey amcalar hap, ilaç, şurup üretti de doktorlar ibneliğine yazmıyor mu bize yoksa?

Multiolpirin ile intihar kalkışan Zehra Akılfikir, kaldırıldığı hastanede mutluluktan öldü.

Bu soruların cevaplarını bize hiç çekinmeden verebilecek tek kişi belki de Hunharca Gülen Adam. (Ay bu kim be!)
Hatta Mutluluğun 100 Formülü gibi her boka formül uyduran kitaplarda ilk 10'da yer almıyorsa bu adam, yazıklar olsun. Sizi mutlu etmez o kitaplar beyler gidin geri verin bence.

Bi ara ülkemizi kasıp kavuran, telefonlarımıza titreşimli zil sesi bile olan bir müzik türü patlak vermişti. Bu müzik türü ile gençler, kimseye anlatamadığı bin bir çeşit derdini, bi türlü gerçekleştiremediği çok önemli hayallerini anlatmaya başladı. Son ses açıp dinlemeye, yırtına yırtına söylemeye doyamadığımız o müzik türünün adı "Arabesk Rap"ti. (Ne güzel anlattım ama. ehehe)

Yetenek Sizsiniz'de arabesk rap yapan çocuğumuz 3 evetle uğurlandi diye mi mutlu olamıyoruz biz lan?
Herkes çocuklarını kontrol etsin bi.

Bizler hiçbir şekilde mutlu olamıyorken netten düşürdüğü kızla sonsuza kadar mutlu olan insanlı film çekip, vampir olup kan emeyim derken yanlışlıkla paranormal aktivite yerine şebeklik yapan çok mutlu cinli kitap yazmanın ne anlamı var anasını satim.


Ulan şaka maka mutlu olamamamızın sebebi dedeye sahip çıkamadığımız için olabilir mi? İçinde bulunduğu koşullar ne kadar zor olursa olsun bizlere mutlu olmayı inim inim gösteren bu teyze (Ay kim bu teyze be!) de haklı olabilir ona hiç dikkat etmiyoruz bak. Farkında değiliz ama mutlu olmanın sırrı mumdan yangın çıkarmak da olabilir, işkillendim ben şimdi. Hatta öyle böyle değil baya bi işkillendim. Oha sınırsız mutlu olma formülünü bulucam olm. 
Neyse ben iki üç mum alıp evde yangın çıkarmaya gidiyorum. 
Görüşürüz.

1 yorum:

Buralar eskiden hep yorumdu.