Yeni Sevgili Yapma Şifresi Ney?

Az önce feyste şanş eseri sevgilisi kıskanıyo diye benimle muhabbeti kesmek zorunda kalan bi arkadaşımın profiline denk geldim. Profil fotosunda benim tanıdığım sevgili yerine başka bi erkek görünce tıklattım inceledim profilini. Onlarca aşk dolu fotolarını beğendiğimiz, sevgilisinin ona yaptığı sürprizlere helal olsun yorumu attığımız arkadaşım 2 yıllık o ilişkisini bitirip yeni biriyle birlikte olmaya başlamış. Şaşırdım haliyle, kızın profiline işeyip kaçasım geldi.

Abi anlamıyorum, günlerce zaman harcanmış, onlarca fotoğraf çekinilmiş, binlerce güzel kahkanın üzerine bambaşka birini nasıl koyabiliyoz? Hayır bi şifresi falan var da ben taba basmayı falan mı unutuyorum beyler olay nedir?

Zamanında benim "olm aşk ne lan inanıyonuz mu siz ona ahshdjak" fikrini değiştiren köpek gibi aşık olduğum kadın ilişkiyi 1.5 ayda bitirmesinin üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen ben o 3 yıla bi "bi çay içelim esra hanım ehehehe" bile sokamadım yav. Sokanlar nasıl sokuyor onun tekniğini istiyorum ben.

Bambaşka birine kadınım demek, sucuklu yumurtaya ekmek banmayı hayal ettiğim insanın yerine başka birini koyabilmek mümkün şeyler değil benim için, belki de bu yüzden annemin vesikalığımı gezdirerek bulduğu kızla evleneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.