Dondurma Aldatmacası

Yazın yavaş yavaş bitmesi ile birlikte malum dondurma reklamlarını daha az görüyoruz artık televizyonlarda. Özellikle zihnimize dondurma aşktır olm diye empoze edilen ve her reklamına dondurma yalaşan sevgili çift koymayı ihmal etmeyen kornetto reklamını.


Özellikle son reklamda sürpriz Yalın ama ana öğe dondurma yalaşan sevgili çift. Dikkat ettim koskoca dondurma reklamında herkesin elinde dondurma varken Yalın'ın eline bi sitiks bile tutuşturmamışlar. Yani diyorki adamlar olm bak adamlar dondurma yalıyor sen de avcunu yalıyorsun. Haklılar, yalamıyor muyuz avcumuzu? kaçınız sevgilisiyle kornetto yalaştı? Hiçbiriniz! Tamam işte merak etmeyin, zaten dondurma aşk değil ve dondurma yalaşmak için bi sevgilinizin olmasına gerek yok.

Ben inanmıyorum ki kimse o dondurmaları "ayyyy büyüğünü sefgilim yer küçüğünü ben ne güsel yaaa" diye almıyor. O dondurmalar hep "ahshdjsk büyüğünü al küçüğü de hediyeymiş bedava dondurma olm sonra yerim." diye alınıyor ama şu reklamlar yüzünden birçok sevgilisiz vatandaş kornetto yiyemiyor. Misal benim arkadaşım, adam tüm yaz boyunca litrelik dondurma kabıyla dolaştı. : (((

Dondurmanın bizi serinletmek ve yalamanın verdiği -burası yanlış anlaşılmasın- mutluluğu anlatıyor olduğunu unutmamak lazım. Eğer bir gün dondurmacı olursam reklamlarıma dondurma yalaşan mutlu insanlar koyacağım sevgili çiftler değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.