Tost'a Mektup

İfşa: Fulya Sinem Eraslan. 22 yaşında, hayatı pek sevmeyen biriyim. Küçük ama benim geleceğim için büyük olan, bir gazetede köşe yazarlığı yapıyorum. Yazmak, okumak ve dinlemek... Asla ve asla vazgeçemeyeceğim güzelliklerdir. Kitap okunak en büyük hobim. Amatör bir şekilde şiir kayıtları ve şarkı kayıtları alıyorum. Evin en küçük kızıyım. Aslında benim en büyük tanımım ÖZGÜRLÜK.
Facebook'u: Fulya Sinem Eraslan
Twitter'ı: @FulyaEraslan
______________________

Sevgili Tost;
Aslında sana bu mektubu, başka konular sayesinde yazıyorum. Yazdığım her yazıyı 'karamsar' bulan insanlara ithafen küçük bir yazı olacak. Mutluluğun senden geldiğini bilmiyorlar galiba. Neden mutlu değilsin, neden hep bu tarz yazılar falan filan. Sonra dedim ki, beni en çok kim mutlu ediyorsa ona yazı yazayım, içleri kararmasın okuyanların.
Tost deyip geçiyorlar seni. Ama kimse sende ki gizliliği bilmiyor. Sende ki büyüyü, sende ki bağımlılığı..
Seni kim çıkardıysa o anne ve babana sonsuz teşekkürlerimi buradan iletmek istedim.
Ben karamsarlığı, mutluluktan daha çok severim. Çünkü o zaman mutluluğu özlediğim o vakit, en küçük bir şeyde mutlu olup, o mutluluğun tadını çıkarırım. Ben yarını düşünmem baylar bayanlar. Ben anı yaşarım, ben anlık yazarım!
Bugün seni yaptım ve o anki mutluluğumdan dolayı , sana mektup yazayım dedim. İyi ki yazmışım değil mi?
Neyse... Seni küçümseyen insanlardan nefret ederim. Onlarda kim seni küçümsüyor lan!
Ablam seni pek sevmez. Bu yüzden kavga edebiliyoruz bazen. Ne buluyorsun bu tosttan deyip beni adeta dedirtiyor.
Tostun sırrını herkes bilemez. O tadın ne kadar müthiş olduğunu kimse bilemez. Bilenler ise bizdendir... Ben seni koruyorum korkma. Hiç bir şeye de değişmem seni. Hiç bir lezzete de...
Hiç bir pahalı parfüm, hiç bir yemek kokuları senin kokun gibi olmuyor. Ruhuma işliyorsun adeta.. Sen ve ben.. Mükemmel bir ikiliyiz biliyorum.
Neyse tostum.
Kal sen lezzetle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buralar eskiden hep yorumdu.